Folgen Sie uns auf:

Broken Hill Prospecting Ltd.: Annual Report June 2017

05.10.2017  |  ABN Newswire
Sydney - An increased focus on exploration and development programs on Broken Hill Prospecting Ltd.'s (ASX:BPL) core heavy mineral sands leases (HMS) achieved strong results. A restructure of its interests in the NSW sector of the world leading Murray Basin has set up the company for growth in coming years.

To view the Annual Report, please visit:

About Broken Hill Prospecting Ltd:

Broken Hill Prospecting Ltd. (ASX:BPL) is focused on the development of strategic technology mineral resources: Cobalt and Heavy Mineral Sands (HMS). The Thackaringa Cobalt Project is potentially a world class deposit, well positioned to met the growing demand for Lithium-ion batteries. The Murray Basin HMS Project is targeting the establishment of a sustainable pipeline of high grade, low tonnage deposits (titanium and zirconium) amenable to processing through mobile mining unit technology.

Contact:

Trangie Johnston Chief Executive Officer
Ian Morgan Company Secretary
Broken Hill Prospecting Ltd.
T: +61-2-9238-1170
E: info@bhpl.net.au
www.bhpl.biz

Bewerten
PDF Versenden Drucken

Für den Inhalt des Beitrages ist allein der Autor verantwortlich bzw. die aufgeführte Quelle. Bild- oder Filmrechte liegen beim Autor/Quelle bzw. bei der vom ihm benannten Quelle. Bei Übersetzungen können Fehler nicht ausgeschlossen werden. Der vertretene Standpunkt eines Autors spiegelt generell nicht die Meinung des Webseiten-Betreibers wieder. Mittels der Veröffentlichung will dieser lediglich ein pluralistisches Meinungsbild darstellen. Direkte oder indirekte Aussagen in einem Beitrag stellen keinerlei Aufforderung zum Kauf-/Verkauf von Wertpapieren dar. Wir wehren uns gegen jede Form von Hass, Diskriminierung und Verletzung der Menschenwürde. Beachten Sie bitte auch unsere AGB/Disclaimer!

Mineninfo
American Rare Earths Ltd.
Bergbau
A2P8A0
NZARRE0004S7
Minenprofile
Alle Angaben ohne Gewähr! Copyright © by GoldSeiten.de 1999-2024.
Die Reproduktion, Modifikation oder Verwendung der Inhalte ganz oder teilweise ohne schriftliche Genehmigung ist untersagt!

"Wir weisen Sie ausdrücklich auf unser virtuelles Hausrecht hin!"